Pityu napló

Címkék

abony (1) Afrika (1) airsoft (1) ajándék (2) alagút (1) alapanyag (1) állatorvos (3) alma (3) amarílisz (2) Anita (1) aportír (1) árvíz (1) ásás (2) átrium (1) auchan (1) autó (4) a cinege cipője (1) bab (2) babapiskóta (1) babfőzelék (1) bál (1) Balaton (4) ballagás (1) Bang (1) barátok (1) Barba negra (1) bazilika (1) bemutató (1) Bérmálás (1) bérmálkozás (1) bérmaszülő (1) bicikli (9) böjt (1) borsó (1) borsó leves (1) brownie (1) budapest (2) buék (1) buli (1) burger (1) busó (1) Busójárás (1) busz (2) chat (1) chip (1) citrom (1) copf (1) család (2) csárda (1) csilisbab (1) csirke (3) cukkini (1) Dagály (1) darál hús (1) darázs (1) datolya (1) dicséret (1) disznó (2) disznóvágás (1) disznó vágás (1) doboz (1) dugó (1) Duna (2) edzés (7) eger (1) Egy putnoki Afrikában (1) Eiffel torony (1) élet (15) első (6) engedély (1) érdekesség (5) eritrit (1) erkel (1) esküvő (6) esküvői vers (1) étel (1) étterem (1) expo (1) eye (1) faragott versike (1) farsang (2) fehérje (1) film (1) firenze (1) fog (2) főiskola (1) főtt rizs (1) fröccs (1) fürdés (1) futás (3) futóverseny (3) Gál László (1) gépház (1) Gömör expo (1) gondolat (1) grill (1) grillezés (1) gyalogos (1) gyerek (1) gyónás (1) gyöngyhagyma (4) gyümölcs (2) gyümölcstorta (2) habtejszín (1) hagyma (2) haj (1) hajvágás (1) hám (1) hamburger (1) házilag (1) hentes (1) híradó (1) (3) hobbi (1) hoki (2) hősök tere (1) hurka (1) hús (1) húsleves (1) hústorta (1) idézet (3) jakuzzi (1) játszótér (1) joghurt (1) jókai bablaves (1) kacsa (1) kacsasütő (1) kakas (1) kaláka (1) kalandpark (1) kalória (1) karácsony (1) Kassa (1) katasztrófa turista (1) kéktúra (3) kelt tészta (1) kenyérsütő (1) képek (1) kerékpár (7) kert (9) készétel (1) kifli (1) kirándulás (8) kiskutya (2) kismenyasszony (1) klíma (1) klíma szerelés (1) kőbánya (1) kolbász (4) kombinált (1) koncert (2) könyv (3) könyvajánló (1) közlekedés (2) közös képviselő (1) Krakkó (1) krumpli (3) kukorica (1) kutya (15) labda (2) legénybúcsú (3) lemondás (1) leves (1) Líbia (1) líceum (1) lindab (1) linkek (6) (1) Lóci óriás lesz (1) lóverseny (1) macska (1) madách (1) mák (3) makett (1) mákosguba (1) mandarin (1) manga (1) más nézőpont (1) Mátrix (1) medence (2) meggy (1) menyasszony (1) mikulás (1) mimennyi (1) Mimi (1) mindquest (1) mi mennyi (1) Mohács (1) mónika (1) móra (1) motor (1) movember (1) mozgás éjszakája (1) mozi (1) msn (1) munka (1) napi menü (1) nászajándék (1) négyoldalú reszelő (1) Nelli (16) nelli (1) német juhász (1) nokedli szaggató (1) normafa (1) nyakörv (1) nyaralás (2) nyeremény (1) nyílzápor (1) nyitott akadémia (1) nyugati (1) öcsi (1) ökörsütés (2) okosság (4) okt (1) olaszország (1) oltár (1) oltás (4) önkormányzat (1) opera (2) operettszínház (2) óriás (1) óriáskerék (1) öröm (1) orvieto (1) ősz (1) paleo (1) pálinka (2) panel (5) paprika (8) paprikás krumpli (1) Park (2) párolt rizs (1) parvo (1) pelenka (1) pelikán (1) peti (1) piac (1) pizza (3) pizzatészta (2) póráz (1) Poroszló (1) pünkösd (1) Putnok (5) putnok (1) Putnoki bál (1) QPA (1) rakott krumpli (1) rámen (1) rántás (1) rántott hús (1) recept (4) répa (1) retek (4) rétes (1) rizs (4) rizses csirke (1) rockoperett (1) rom (1) róma (1) római part (1) saláta (1) salgóbánya (1) salgótarján (1) saslik (1) schimán (1) séta (3) siker (1) Soltvadkert (2) Somoskő (1) sör (1) sorozat (1) spagetti (1) sport (2) superbowl (1) szabályzat (1) szakáll (1) szalonna (4) szalonnasütés (1) szalonna sütés (1) szauna (2) szénhidrát (1) szerelés (1) szilveszter (1) szimat (1) színház (6) szivattyú (1) Szlovákia (2) szobatiszta (1) szoktatás (1) sztrapacska (1) születésnap (3) tábor (1) takarítás (1) tánc (2) tánctanfolyam (1) tanítás (1) tápanyag (1) tápanyag kalkulátor (1) tapasztalat (2) tátra (2) tej (1) tejföl (3) teknős (1) telefon (1) templom (1) tengerecki pál (1) térdepel (1) tervek (1) tészta (3) tigris (1) Tisza (1) Tisza-tó (1) Tiszafüred (1) tojás (1) töltelék (1) töltött batyu (1) töltött gomba (1) töltött kelt tészta (1) törpe (1) torta (1) történet (1) tudod hogy nincs bocsánat (1) túra (11) túró (1) túrós sztrapacska (1) tüzelés (1) tv (1) uborka (1) ugatás (1) újév (1) ünnep (2) utazás (1) üzemlátogatás (2) vacsora (1) vadaspark (1) vadászat (1) vár (1) Városi bál (1) városnézés (1) város liget (1) vb (1) velence (4) vers (3) veszekedés (1) veszettség (1) vicces ajándék (1) videó (1) virsli (1) vőfély (1) wellness (1) yorki (17) yorku (1) zene (1) zokni (1) zöldség (2) zoo (1) zsír (2) Címkefelhő

Mozgás éjszakája

2014.06.29. 17:19 bPityu

Tegnap volt a Mozgás éjszakája. Nagyon vártam, mert volt sárkányhajózás a programban, amire - mint kérték - előre be is regisztráltam.

Előtte Andiékkal a Kertemben beszélgettünk, néztük a meccset és a lottóhúzást, majd fél 10 után kimentünk a Ligetbe, hogy szétnézzünk. Rengetegen voltak már akkor is.

Elbúcsúztunk, mert el kellett mennem átvennem a karszalagot, meg 22.15-kor indult a biciklizés. Ennyi biciklist egy rakáson még nem láttam. A Kós Károly sétányon volt a gyülekező, illetve a rajt, de az elejéről nem látszott a sor vége. Állítólag 12 percig tartott rajt. Útközben azt mondták többen, hogy ennyien még a Critical Masson sem voltak soha. Tény, hogy a sor végét sosem láttam...

A megadott időben elindult a a felvezető autó - előtte a rendőri felvezetéssel. Én nagyjából a középmezőnybe tudtam bepréselni magam az induláskor, mert már csak ott volt egy talpalatnyi hely, mire odaértem. A Hősök teréig csak a lábammal lökdöstem magam előre, mert annyian voltunk, hogy nem lehetett tekerni. A térre érve kezdett kicsit szétszakadni a tömeg. Innen indult az izgi rész :)

Próbáltam minél előrébb érni, hogy minél hamarabb visszaérjek és tudjak sárkányhajózni. Mire a Keletihez értünk, már láttam a felvezető autót. A Rákóczin haladva sikerült is beérni. Az Astoriánál elesett nem sokkal előttem egy görkoris az egyik kátyúban. Itt nem sokon múlt, hogy többen át nem mentek szegényen.

Hihetetlen hangulat uralkodott. Nagyszerű érzés volt ennyi emberrel együtt tekerni a kivilágított városon keresztül. Azt hittem ezt az érzést nem lehet tovább fokozni, aztán a Krisztina körúton jött a Dire Hard feeling; nagyban tekerünk, és halljuk a szirénát. Egyre közelebbről. Nézek hátra, jön a mentő közöttünk/mögöttünk. Lehúzódunk. A mentő elhalad, mögötte egy szabad sáv képződik;

Gyorsan bevágunk a frissen támad űrbe és nyargalunk a mentő után, leelőzve a többieket! :)

Az Alagútba érve volt a következő frenetika; jött a sikítozás, ordítozás, csengetés, majd a végén előbukkant a kivilágított Lánchíd. Valami csodálatos volt...

23.00-ra már ismét a Ligetben voltam. Az elsők között érkeztem. Rohantam is rögtön a Műjéghez, hogy tudjak hajókázni. Itt közölték, hogy 1.50-re tudnak csak helyet biztosítani. Nem volt kedvem 3 órát várni - mivel a többi dolog nem igazán érdekelt. Így szomorúan otthagytam őket. Még körbesétáltam a teret; rengetegen tollasoztak, végtelen ember zumbázott, meg tornázott, a Galéria mellett ping-pongoztak, majd jöttek a futók.

Az Olaf Palme sétányon kiálltam az egyik egészség sátornál és csináltattam egy felmérést. Közölték, hogy a BMI-m tökéletes, de egy kicsit még magas a testzsír százalékom (BMI: 23,5 - 18,6-24,9 között jó; testzsír%: 21,3 - 11,1-20.0 között jó). Mikor a csajszi megtudta, hogy 20 kilót adtam le fél év alatt, nem tudta, hogy gratuláljon. Nagyon jól esett! :)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.