Pityu napló

Címkék

abony (1) Afrika (1) airsoft (1) ajándék (2) alagút (1) alapanyag (1) állatorvos (3) alma (3) amarílisz (2) Anita (1) aportír (1) árvíz (1) ásás (2) átrium (1) auchan (1) autó (4) a cinege cipője (1) bab (2) babapiskóta (1) babfőzelék (1) bál (1) Balaton (4) ballagás (1) Bang (1) barátok (1) Barba negra (1) bazilika (1) bemutató (1) Bérmálás (1) bérmálkozás (1) bérmaszülő (1) bicikli (9) böjt (1) borsó (1) borsó leves (1) brownie (1) budapest (2) buék (1) buli (1) burger (1) busó (1) Busójárás (1) busz (2) chat (1) chip (1) citrom (1) copf (1) család (2) csárda (1) csilisbab (1) csirke (3) cukkini (1) Dagály (1) darál hús (1) darázs (1) datolya (1) dicséret (1) disznó (2) disznóvágás (1) disznó vágás (1) doboz (1) dugó (1) Duna (2) edzés (7) eger (1) Egy putnoki Afrikában (1) Eiffel torony (1) élet (15) első (6) engedély (1) érdekesség (5) eritrit (1) erkel (1) esküvő (6) esküvői vers (1) étel (1) étterem (1) expo (1) eye (1) faragott versike (1) farsang (2) fehérje (1) film (1) firenze (1) fog (2) főiskola (1) főtt rizs (1) fröccs (1) fürdés (1) futás (3) futóverseny (3) Gál László (1) gépház (1) Gömör expo (1) gondolat (1) grill (1) grillezés (1) gyalogos (1) gyerek (1) gyónás (1) gyöngyhagyma (4) gyümölcs (2) gyümölcstorta (2) habtejszín (1) hagyma (2) haj (1) hajvágás (1) hám (1) hamburger (1) házilag (1) hentes (1) híradó (1) (3) hobbi (1) hoki (2) hősök tere (1) hurka (1) hús (1) húsleves (1) hústorta (1) idézet (3) jakuzzi (1) játszótér (1) joghurt (1) jókai bablaves (1) kacsa (1) kacsasütő (1) kakas (1) kaláka (1) kalandpark (1) kalória (1) karácsony (1) Kassa (1) katasztrófa turista (1) kéktúra (3) kelt tészta (1) kenyérsütő (1) képek (1) kerékpár (7) kert (9) készétel (1) kifli (1) kirándulás (8) kiskutya (2) kismenyasszony (1) klíma (1) klíma szerelés (1) kőbánya (1) kolbász (4) kombinált (1) koncert (2) könyv (3) könyvajánló (1) közlekedés (2) közös képviselő (1) Krakkó (1) krumpli (3) kukorica (1) kutya (15) labda (2) legénybúcsú (3) lemondás (1) leves (1) Líbia (1) líceum (1) lindab (1) linkek (6) (1) Lóci óriás lesz (1) lóverseny (1) macska (1) madách (1) mák (3) makett (1) mákosguba (1) mandarin (1) manga (1) más nézőpont (1) Mátrix (1) medence (2) meggy (1) menyasszony (1) mikulás (1) mimennyi (1) Mimi (1) mindquest (1) mi mennyi (1) Mohács (1) mónika (1) móra (1) motor (1) movember (1) mozgás éjszakája (1) mozi (1) msn (1) munka (1) napi menü (1) nászajándék (1) négyoldalú reszelő (1) Nelli (16) nelli (1) német juhász (1) nokedli szaggató (1) normafa (1) nyakörv (1) nyaralás (2) nyeremény (1) nyílzápor (1) nyitott akadémia (1) nyugati (1) öcsi (1) ökörsütés (2) okosság (4) okt (1) olaszország (1) oltár (1) oltás (4) önkormányzat (1) opera (2) operettszínház (2) óriás (1) óriáskerék (1) öröm (1) orvieto (1) ősz (1) paleo (1) pálinka (2) panel (5) paprika (8) paprikás krumpli (1) Park (2) párolt rizs (1) parvo (1) pelenka (1) pelikán (1) peti (1) piac (1) pizza (3) pizzatészta (2) póráz (1) Poroszló (1) pünkösd (1) Putnok (5) putnok (1) Putnoki bál (1) QPA (1) rakott krumpli (1) rámen (1) rántás (1) rántott hús (1) recept (4) répa (1) retek (4) rétes (1) rizs (4) rizses csirke (1) rockoperett (1) rom (1) róma (1) római part (1) saláta (1) salgóbánya (1) salgótarján (1) saslik (1) schimán (1) séta (3) siker (1) Soltvadkert (2) Somoskő (1) sör (1) sorozat (1) spagetti (1) sport (2) superbowl (1) szabályzat (1) szakáll (1) szalonna (4) szalonnasütés (1) szalonna sütés (1) szauna (2) szénhidrát (1) szerelés (1) szilveszter (1) szimat (1) színház (6) szivattyú (1) Szlovákia (2) szobatiszta (1) szoktatás (1) sztrapacska (1) születésnap (3) tábor (1) takarítás (1) tánc (2) tánctanfolyam (1) tanítás (1) tápanyag (1) tápanyag kalkulátor (1) tapasztalat (2) tátra (2) tej (1) tejföl (3) teknős (1) telefon (1) templom (1) tengerecki pál (1) térdepel (1) tervek (1) tészta (3) tigris (1) Tisza (1) Tisza-tó (1) Tiszafüred (1) tojás (1) töltelék (1) töltött batyu (1) töltött gomba (1) töltött kelt tészta (1) törpe (1) torta (1) történet (1) tudod hogy nincs bocsánat (1) túra (11) túró (1) túrós sztrapacska (1) tüzelés (1) tv (1) uborka (1) ugatás (1) újév (1) ünnep (2) utazás (1) üzemlátogatás (2) vacsora (1) vadaspark (1) vadászat (1) vár (1) Városi bál (1) városnézés (1) város liget (1) vb (1) velence (4) vers (3) veszekedés (1) veszettség (1) vicces ajándék (1) videó (1) virsli (1) vőfély (1) wellness (1) yorki (17) yorku (1) zene (1) zokni (1) zöldség (2) zoo (1) zsír (2) Címkefelhő

Önelfogadás

2014.05.12. 20:54 bPityu

Ma megláttam magam az edzőteremben a tükörben, miközben zuhanyozni mentem. Teljesen ledöbbentem.

Eltűnt a hasam nagy része. Van még rajta fölösleg, de ha már minden így maradna akkor is nagyon elégedett lennék. Az igazság az, hogy nem fog így maradni. A tendencia még mindig azt mutatja, hogy fogy rólam a korábban felhalmozott zsír, és növekszik némi izom. Ez egyrészt örvendetes, mert egyre jobban nézek ki - igazából már tetszem magamnak, szóval én így is elégedett lennék - másrészt probléma forrás, mert a nemréviben vásárolt dolgaim kezdenek lötyögni rajtam. Még jó, hogy gondoltam erre anno és nem vettem annyi mindent :)

Szerda este például azt vettem észre a sörözés közben, míg simogattam a karjaimat, hogy ne fázzak annyira, hogy vannak izmaim, amik megfeszülnek és kemények. Tök büszke lettem hirtelen és örömmel töltött el a tudat, hogy ezt én értem el egyedül. Nem számítottam rá. Nem azért kezdtem el edzeni, hogy és majd kigyúrom magam. A cél egyszerűen az volt, hogy a hasamtól szabaduljak meg. Ez egész jól sikerül hála a mozgásban gazdag életemnek illetve az életmódváltásomnak. Meg szerintem az sem hátrány, hogy nem idegeskedek annyit. Bevettem a lesz@rom tablettát kvázi. Ritkán akad olyan dolog, amit igazán ki tudna hozni a sodromból. És jól érzem így magam!

A legjobb - azon kívül, hogy én elégedett vagyok magammal -, hogy másoknak is feltűnik, amit elértem. Mikor megjegyzik, hogy "fogytál" vagy "sokat fogytál" örömmel tölt el ez is és a nekik adott szokásos válasz is; "Tudom. Teszek érte.".

A legutóbb nem mondtam teljesen igazat. A teremben edzés jó dolog. A téli, tavaszi időben igen jó volt. most, hogy kint hét ágra süt a nap, sokszor a hátam közepére sem kívánom az edzőtermet, mert sokkal szívesebben lennék kint a szabadban. Ennek fényében ma nem is mentem szaunázni. Helyette inkább ismét kiültem a parkba olvasni és gyönyörködni a pajkosabbnál pajkosabb kutyákban, amik ott szaladgáltak körülöttem.

Ja igen; szombaton láttam egy kölyök csivavát; a fél tenyeremben elfért volna. Ennek ellenére nagyon eleven volt és ott rohangált a pokrócon, meg a fűben tőlem 3 méterre. Nagyon aranyos volt. Legszívesebben megdögönyöztem volna. Akárcsak a copfos yorkit csütörtökön a fagyizónál. Tudtátok, hogy létezik kutyafagyi, illetve van kutyabarát fagyizó? Tök jó dolognak tartom! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beres.blog.hu/api/trackback/id/tr896157382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása