Pityu napló

Címkék

abony (1) Afrika (1) airsoft (1) ajándék (2) alagút (1) alapanyag (1) állatorvos (3) alma (3) amarílisz (2) Anita (1) aportír (1) árvíz (1) ásás (2) átrium (1) auchan (1) autó (4) a cinege cipője (1) bab (2) babapiskóta (1) babfőzelék (1) bál (1) Balaton (4) ballagás (1) Bang (1) barátok (1) Barba negra (1) bazilika (1) bemutató (1) Bérmálás (1) bérmálkozás (1) bérmaszülő (1) bicikli (9) böjt (1) borsó (1) borsó leves (1) brownie (1) budapest (2) buék (1) buli (1) burger (1) busó (1) Busójárás (1) busz (2) chat (1) chip (1) citrom (1) copf (1) család (2) csárda (1) csilisbab (1) csirke (3) cukkini (1) Dagály (1) darál hús (1) darázs (1) datolya (1) dicséret (1) disznó (2) disznóvágás (1) disznó vágás (1) doboz (1) dugó (1) Duna (2) edzés (7) eger (1) Egy putnoki Afrikában (1) Eiffel torony (1) élet (15) első (6) engedély (1) érdekesség (5) eritrit (1) erkel (1) esküvő (6) esküvői vers (1) étel (1) étterem (1) expo (1) eye (1) faragott versike (1) farsang (2) fehérje (1) film (1) firenze (1) fog (2) főiskola (1) főtt rizs (1) fröccs (1) fürdés (1) futás (3) futóverseny (3) Gál László (1) gépház (1) Gömör expo (1) gondolat (1) grill (1) grillezés (1) gyalogos (1) gyerek (1) gyónás (1) gyöngyhagyma (4) gyümölcs (2) gyümölcstorta (2) habtejszín (1) hagyma (2) haj (1) hajvágás (1) hám (1) hamburger (1) házilag (1) hentes (1) híradó (1) (3) hobbi (1) hoki (2) hősök tere (1) hurka (1) hús (1) húsleves (1) hústorta (1) idézet (3) jakuzzi (1) játszótér (1) joghurt (1) jókai bablaves (1) kacsa (1) kacsasütő (1) kakas (1) kaláka (1) kalandpark (1) kalória (1) karácsony (1) Kassa (1) katasztrófa turista (1) kéktúra (3) kelt tészta (1) kenyérsütő (1) képek (1) kerékpár (7) kert (9) készétel (1) kifli (1) kirándulás (8) kiskutya (2) kismenyasszony (1) klíma (1) klíma szerelés (1) kőbánya (1) kolbász (4) kombinált (1) koncert (2) könyv (3) könyvajánló (1) közlekedés (2) közös képviselő (1) Krakkó (1) krumpli (3) kukorica (1) kutya (15) labda (2) legénybúcsú (3) lemondás (1) leves (1) Líbia (1) líceum (1) lindab (1) linkek (6) (1) Lóci óriás lesz (1) lóverseny (1) macska (1) madách (1) mák (3) makett (1) mákosguba (1) mandarin (1) manga (1) más nézőpont (1) Mátrix (1) medence (2) meggy (1) menyasszony (1) mikulás (1) mimennyi (1) Mimi (1) mindquest (1) mi mennyi (1) Mohács (1) mónika (1) móra (1) motor (1) movember (1) mozgás éjszakája (1) mozi (1) msn (1) munka (1) napi menü (1) nászajándék (1) négyoldalú reszelő (1) Nelli (16) nelli (1) német juhász (1) nokedli szaggató (1) normafa (1) nyakörv (1) nyaralás (2) nyeremény (1) nyílzápor (1) nyitott akadémia (1) nyugati (1) öcsi (1) ökörsütés (2) okosság (4) okt (1) olaszország (1) oltár (1) oltás (4) önkormányzat (1) opera (2) operettszínház (2) óriás (1) óriáskerék (1) öröm (1) orvieto (1) ősz (1) paleo (1) pálinka (2) panel (5) paprika (8) paprikás krumpli (1) Park (2) párolt rizs (1) parvo (1) pelenka (1) pelikán (1) peti (1) piac (1) pizza (3) pizzatészta (2) póráz (1) Poroszló (1) pünkösd (1) Putnok (5) putnok (1) Putnoki bál (1) QPA (1) rakott krumpli (1) rámen (1) rántás (1) rántott hús (1) recept (4) répa (1) retek (4) rétes (1) rizs (4) rizses csirke (1) rockoperett (1) rom (1) róma (1) római part (1) saláta (1) salgóbánya (1) salgótarján (1) saslik (1) schimán (1) séta (3) siker (1) Soltvadkert (2) Somoskő (1) sör (1) sorozat (1) spagetti (1) sport (2) superbowl (1) szabályzat (1) szakáll (1) szalonna (4) szalonnasütés (1) szalonna sütés (1) szauna (2) szénhidrát (1) szerelés (1) szilveszter (1) szimat (1) színház (6) szivattyú (1) Szlovákia (2) szobatiszta (1) szoktatás (1) sztrapacska (1) születésnap (3) tábor (1) takarítás (1) tánc (2) tánctanfolyam (1) tanítás (1) tápanyag (1) tápanyag kalkulátor (1) tapasztalat (2) tátra (2) tej (1) tejföl (3) teknős (1) telefon (1) templom (1) tengerecki pál (1) térdepel (1) tervek (1) tészta (3) tigris (1) Tisza (1) Tisza-tó (1) Tiszafüred (1) tojás (1) töltelék (1) töltött batyu (1) töltött gomba (1) töltött kelt tészta (1) törpe (1) torta (1) történet (1) tudod hogy nincs bocsánat (1) túra (11) túró (1) túrós sztrapacska (1) tüzelés (1) tv (1) uborka (1) ugatás (1) újév (1) ünnep (2) utazás (1) üzemlátogatás (2) vacsora (1) vadaspark (1) vadászat (1) vár (1) Városi bál (1) városnézés (1) város liget (1) vb (1) velence (4) vers (3) veszekedés (1) veszettség (1) vicces ajándék (1) videó (1) virsli (1) vőfély (1) wellness (1) yorki (17) yorku (1) zene (1) zokni (1) zöldség (2) zoo (1) zsír (2) Címkefelhő

Szalonna

2014.09.06. 11:12 bPityu

Voltunk tegnap Schimán szalonnát sütni. A társaság családias, de igen jó volt. Helyszín a megszokott - bár én most voltam ott másodszor...

A Kolossyn a Tescoban megvettük E-myvel a kenyeret, szalonnát, zöldséget, sört. Itthonról vittem papírt, gyufát, majd elindultunk fel a hegyre. Ott várt ránk Zati, aki késve hamarabb odaért, mint mi, és foglalt tűzrakóhelyet - a szokottnál voltak, így egy másikat -, amit becseréltünk a lentire, mert az laposabb és tágasabb.

Megérkezésünk örömére Tata elővette a szőlőpálinkáját amit jól megkóstoltunk, aztán elkezdtünk fát gyűjteni. Összejött egy szép nagy kupac, mire Lakat és Syasya megérkezett. Velük lett teljes a létszám.

Raktunk tüzet, majd pakoltuk rá a fát, hogy legyen parázs. Közben ízlelgettük a sört és Tata pálinkáját.

Már rendesen sötét volt, mikor elkezdtük sütni a szalonnát és a grillkolbászokat.

Jól megkajáltunk, közben beütött nálam a pálinka. Elég nehezen ment az állás egy idő után, volt némi ténfergés is, majd inkább leültem. Aztán jött egy róka.

Egyszer csak szóltak a srácok, hogy megyünk. Nos ez részemről nem ment épp zökkenőmentesen, így kellett némi támogatás, de valahogy felmentem a meredek keskeny ösvényen, majd le a lépcsőkön és elértük Lakat kocsiját. Ő rendes volt és levitt minket a Kolossyra. Itt jött egy 86-os busz, amire felszálltunk és elindultunk vele valahova. Én itt már csak azt tudtam mondani, hogy haza akarok menni.

A Batthyányi térnél már kellőképp rosszul voltam és nem akartam össze piszkolni a buszt, így villámgyorsan leszálltam. A többiek meg mentek tovább. Végül nem lett semmi, de elindultam gyalog a Deákra a 909-eshez. Szépen baktattam, rendesen tartva a szinuszgörbét. Jöttek emberek szembe, akikkel kikerültük egymást. Aztán a volt Roosvelt térnél a szálloda előtt egy lány nagyon kérdezgette, hogy hova megyek - én dolgozó nőnek néztem, mert mostanában elég gyakran leszólítanak esténként - így szó nélkül mentem tovább (ha mégsem munkás volt, és ismerjük egymást, akkor elnézést, hogy nem ismertelek meg).

A Deákon szinte rögtön jött a 909. Fel is szálltam rá. Leültem, de alig indult el, éreztem, hogy rosszul vagyok, ezért az Asztórián gyorsan le is szálltam és egész a megállót határoló korlátig jutottam...

Innen ismét séta a Kálvinig. Ott épp csörgött a telefonom. Mint utóbb kiderült, már nem először. Syasya hívott és aggódva érdeklődött, hogy hol és hogy vagyok. Elmondtam neki a pozícióm és megnyugtattam - remélem -, hogy innen már hazajutok.

Jött is egy újabb 909-es - szerencsére péntek-szombat 15 percenként járnak -, ám ez csak az Éles sarokig ment. No elmentem vele a Liget térig. Itt leszálltam és elindultam a jól bevált úton haza gyalog, de csak az első fáig jutottam. Itt már inkább csak az inger volt meg, mint a tartalom, de eltartott egy darabig. Ekkor konstatáltam, hogy 8 perc múlva jön egy újabb 909-es, ami már hazáig visz. Fel is szálltam rá.

Aztán hallottam, hogy mondja a tájékoztató; Gitár utca. Ó, még messze vagyok, de már közeledem. A következő kép, hogy áll a busz, ismerős a megálló. Eszmélek, hogy megjöttem, le kéne szállni. Ugrok, rohanok le a buszról. Hazasétáltam.

Piszkosul éhes vagyok. Eszek valamit, de nagyon száraz. Egy falatot bírok elnyammogni, aztán inkább lefekszem.

Reggel 9 után ébredek. Nézem a telefonom; nagyjából fél 3-ra értem haza. Piszkosul fáj a fejem..

Hív E-my. Hogy vagyok? Nem jól. Mire emlékszem? Elmesélem neki. Ezek szerint arra nem, mikor belerúgtam a hátizsákjába. Nem, arra nem. Kettérepedt a laptop kijelző... ŐŐŐ bocsi, kifizetem...

Ír Lakat; egyben hazaértem? Igen.

Most nézem a telefonom: éjféltől hívogatott Syasya. 0:46-kor vettem fel. Összesen 8-szor hívott. Kitartó :)

Ennyire még szerintem sose voltam kész. Tanulság: Tata pálinkájával csak óvatosan. Remek barátaim vannak, akik aggódnak értem és segítenek ha kell.

Köszönet!

Meg az estéért is, mert igen jó volt :)

 

Update:

Elpakoltam a cuccaim; vizesek a dolgok; tényleg, esett.

Csupasz csigák vannak random helyeken; pl a táskámon, a tálcán és a hagymás zacskón.

A bejegyzés trackback címe:

https://beres.blog.hu/api/trackback/id/tr336674603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása